Specialmiddag för 2 ;)

Varit på Kina för ett tag sen, specialmiddag för 2 blev de. Vårrulle till förrätt, schezuankyckling och friterad fläsk till varmrätt och så friterad banan med glass till efterrätt. Mätt som tusan blev vi. Min mage höll på att spricka ^^
Snart blir det bastu och sen lite filmmys. Bättre kan det väl inte bli :)
Hade som inte så mycket annat att skriva.. Skulle kanske vara med Åsa imorgon, om hon nu inte är upptagen med nå.
Och imorgon ska jag sooooova ;) Ska sova ut för första gången på länge faktist. Sov ju till halv 11 idag, men det är ju inte särskilt länge om man tänker på att det är mig man pratar om.
Nåväl, nu är det bastutime. Ha en fortsatt bra lördag! Puss&Kram /Alex


Kommentarer
Postat av: lottis

vem fick den äran att äta på kina med dig måntro? :) saknar dig!

2009-02-21 @ 23:44:51
URL: http://charmlottan.blogg.se/
Postat av: Åsa

wow, jag har aldrig ätit en sån där tre rätters middag. Skulle nog tagit efterrätten först ifall man bara skulle orka en :b

2009-02-22 @ 11:46:23
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0