Tråkdag

Hatar tisdagar har jag kommit på när jag och Hanna pratade om just tisdagar på praktiken. På måndagar är man ändå rätt utvilad, tisdagar är långt borta från helgen och man är astrött, onsdag är ju lill-lördag och då har ju halva veckan gått, torsdag då är ju helgen nära och på fredagar så är ju helgen här så gott som.
Har köpt en present till Vicky som jag tycker passade bra :) Har nog aldrig varit så enkelt för mig att hitta något som passar någon så fort och det är en lättnad för tänkte att det skulle bli extra svårt av någon anledning.
Ihelg har jag förresten hjälpt Sonny att solfilma rutorna i hans bil,  blev faktist bra ^^ Så nu har jag fått ett erbjudande av Åsa att hjälpa henne, så får se om det blir av. Hon har ju hjälpt mig så mycket med håret så borde nog hjälpa henne (:
Får se vad som händer till helgen.. På fredag inga planer, lördag mest troligt stugan och massa mys i alla fall, söndag övningsköra och ta det lugnt typ. Men man ser ju vad helgen har att erbjuda :P
Nu är det dags att kila. Puss&Kram /Alex


Kommentarer
Postat av: Anonym

till mig?! eller käönner du andra vickysar:D

2009-02-10 @ 21:24:05
URL: http://hannavictorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0