14 jan

Än så länge den här veckan har inte skolan varit så jobbig, rätt slappa dagar ändå. Imorgon slutar jag tidigare för jag ska iväg och göra halkbanan :) Ska bli roligt men läskigt. Och det blir bara närmre och närmre de 2 störst proven, jag vill så gärna klara dom! Hade ju som varit skönt att ha körkort under praktiken :b
Nåväl, idag har jag käkat pizza. Det var gott men tyvärr så hade den hunnit bli lite kall.. Snart blir det film dags med Åsa, undra vad vi ska kolla. Hoppas vi hittar nå bra, fast vi lär ju babbla rätt mycket eftersom vi inte har hunnit umgås så mycket ;P Det ska bli trevligt i alla fall.
Nu ska jag plugga lite mer teori och kolla när Sonny spelar NHL 09. Ha det bra!
Puss&Kram /Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0