Fuckfuckfuck

Ja vad kan jag säga... Jag hatar sura gubbjävlar och mig själv lite just nu. Men sånt är livet, bara att bita i det sura äpplet eller nå :P Kommer fler chanser här i livet och livet har ju just börjat. Ingen ide att gå omkring och deppa för det gör bara så man själv mår dåligt.
Trevliga människor på min praktikplats, hoppas bara på att jag har nå annat att göra än att fronta och plocka till i hyllorna. Men chefen sa ju att jag skulle få lära mig kassorna i alla fall. Undra om det finns ett extrajobb där i framtiden ;b Men vill nog jobba med något annat när det blir att jobba en längre period.
Är trött som fan så blir väl strax att krypa ner under täcket. Längatar faktist efter lite sömn för dagen har varit utmattande..
Godnatt! Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0