Guitar Hero!

Jag måste tyvärr meddela att jag har blivit en nörd.. En Guitar Hero nörd... Ack! Men vad kan man göra  ;) Då har man ju sysselsättning i alla fall.
Fast det finns vettigare saker jag hade kunna göra, som att skriva klart min engelska ;b
Nu är jag trött som tusan och trött i armarna och handlederna. Imorgon ska jag till skolan för det är några från olika högskolor typ som ska babbla en massa, så ska vara där kl 8.30. Skönt att slippa praktiken men jobbigt att kliva upp tidigare. Fast idag var jag ju sjuk, feber och så där *hosthost* ;) Haha.
Tror inte att jag blir frisk förrän fredag kväll, tss.
Fredagen kommer att bestå av förfest hos Linns bror Chrille och sen bär det av på krogen.
Undra om någon har lust att köpa cider åt mig, annars får jag väl gnälla på mor :P
Håller ju på att bli blond nu och just nu ser det fördjävligt ut.. Linn ska toppa mitt hår på torsdag så måste
nog färga lite till imorgon om jag lyckas skrapa ihop mig någon slant. För vill inte se ut så här när jag ska ut..
Nå nu är det dags att hoppa ner i sängen! Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför blir du deee?:D jag med jag med, är orange i hela skallen just nu. haha. sitter och funderar på att köpa brun färg igen. orkar inte vänta på att det ska bli bra :)

2009-01-28 @ 19:58:52
URL: http://hannavictorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0