Hungrig

Har varit hungrig hela dan känns det som, undra vad det kan bero på. Åt ju mycket frukost för en gångs skull.
Ikväll blir de filmkväll med Linn :) Sen måste jag se till att plugga teori! Känner mig så extremt stressad som jag säkert har nämnt tidigare :b Hatar att känna pressen av att måsta plugga, hatar att plugga haha.
Sen måste jag skriva färdigt uppsatsen om min engelska bok Misery. Filmen är rätt bra faktist, värd att se iaf.

en bra film

Vet inte riktigt som framsidan av filmen ser ut exakt så där menmen :)
Jag har ju tänkt att bli nyttig nu när skolan har börjat, men det startade inte så bra. Igår åt jag en kyckling och curry baguette till lunch och ikväll blir det säkert lite chips och grejer ^^ Man måste ju som bara ibland och jag är ju en riktig gottegris haha. Livet går ju trots all ut på att bland annat äta.
Nu ska jag ta och käka så jag blir av med hungern. Puss&kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0