Jag är leds på mig..

Det måste vara något allvarligt fel på mig... Så fort allt börja kännas bra gör jag så jag mår dåligt, jag kan inte bara njuta så länge det varar utan ska börja intala mig själv att snart kommer något dåligt hända eller låter något gammalt påverka mig. Om jag inte slutar med dessa fasoner får jag fan ta och söka hjälp. Men alla är väl mer eller mindre sjuka i huvudet, eller?

Imorgon blir det fest! Vi ska ha så jäkla roligt hos Linns bror. Roligt att fara ut med lite nytt folk, men ändå med sina närmsta vänner och mina party brudar :D haha. Min vi skiter i temat på Studentfest-temat.
Väntar på att Lotta ska komma förbi. Var som ett tag sen man såg henne. Men hon har ju haft praktik i Jokkmokk så. Vi ska väl dricka kaffe och surra om imorgon :) Hoppas att hon följer med.
Nå men nu är det dags att kila. Puss&Kram /Alex

på tjejmiddag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Klart ni inte ska skita i studentfesten! Ska ni skita i balen då också eller? ;P Kom igen nu!

2009-01-29 @ 18:58:03
URL: http://sandrajohanson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men det spelar väl ingen roll! :D Det är ju bara en kul grej :P Vi måste ju få ihop pengar och det är JÄTTE många som ska vara utklädda :)

2009-01-30 @ 18:15:15
URL: http://sandrajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0