Jag vill inte...

...tillbaka till praktiken. Får seriöst ont i huvudet när jag är där och sen finns det ändå inget att göra. Har typ dammtorkat, städat toaletterna, plockat in disk, frontat och plockat till i hyllorna, stå och fördriva tid och stått i kassan.. Kanske låter som en hel del, men ibland är det inte nödvändigt och inget som tar 7 timmar att göra.
Ihelg har jag varit kattvakt till min systers katter medans hon har varit i Umeå. Så har varit där och lagat mat, kollat film och bara myst med Sonny :) Maten jag lagade blev asgod hihi ^^ Men idag blir de från Dannes .
Senare så ska jag till Åsa och vi ska mixtra lite mer med mitt hår, ska blir lite ljusare som sagt. Får se hur det blir, varit ju inte så fult sist i alla fall. Förhoppningsvis blir de nå liknande resultat fast inte lika randigt :b
Till helgen som kommer blir det ju fest. Är ju studentfest med sport-tema, men vette tusan om jag ids klä ut mig. Hade ju varit roligt, är ju i såna fall om de jag ska ut med också gör det.
Nåväl, ska ta och plugga lite engelska som jag har skitit i för teorin, som jag förresten har klarat ^^

Puss&Kram /Alex

     

Vilken av dessa alla jävla färger passar man bäst i?


Kommentarer
Postat av: Anonym

brun brun brun :)

2009-02-10 @ 20:44:13
URL: http://hannavictorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0