Nu är jag leds på allt..

Alltid något man ska oroa sig för, FAN! Är så jävla leds... Så jävla typiskt att man ska ha något att tänka på nu när man ska ut och ha roligt med sina vänner. För med alkohol i kroppen så styr man ju inte riktigt över sina tankar och handlingar. Men jag för försöka, försöka hålla humöret på topp..
Men hittar jag inte linnet jag ska ha på mig ikväll kommer jag inte vara så jävla glad. Då kanske jag till och med skiter i allt och stannar hemma och köper mig nå fett och gott i stället. Patetiskt kanske menmen.
Måste köpa nya kläder men med vilka pengar, hojj.
Nå väl nu ska jag söka den förbannade tröjan och kanske ta och äta något.
Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0