Som alltid..

Nu börjar jag bli leds, riktigt leds... Leds på att plugga, leds på att alltid få ta skiten och leds på att tänka tillbaka på hur saker och ting har varit. Men nu förtiden är ju allt bättre även om jag är leds på allt det där. Jag vet vad jag har om jag säger så och jag vet vad jag ska vara rädd om. Allt annat är bara slöseri på tid.

Pluggade på rätt bra igår, känns som att jag fick mycket gjort även om det kanske nu inte var så mycket ;P Ska plugga massa teori snart och det är skönt att veta att jag behöver lämna in engelska uppsatsen först i slutet av veckan. Det här med teori ooch uppkörning närmar sig med stormsteg och jag känner mig allt mer stressad. Känns som att jag aldrig kommer hinna plugga nog mycket tills dess, i alla fall inte om jag sitter här och skriver ;)

Menmen. I helg kommer Lotta hem och Emma ska firas :D Emma fyller ju år på måndag, men hur rolig är en måndag på en skala från 1-10? Så vi tar väl firandet på fredag eller lördag. Blir en tjejkväll med mat och andra festligheter ^^
Nå men nu måste jag sätta fart. Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: anna n

du ska se att det går bra med teorin och uppkörningen! jag har också jättesnart ;o , men håll huvet kallt!

2009-01-18 @ 11:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0