stress och magont

Jag tror inte att jag har fått känna på riktig stress förrän nu. Igår hade jag till och med ont i magen för att jag var så stressad.. Ser inte fram emot imorgon, men det finns väl vissa saker som hade kunna göra det till en fantastisk dag. Fast praktik är ju aldrig rolig så :P Fast Lotta verkar se fram emot sin ;) Fast hon ska ju vara med en av hennes vänner på ett intressant ställe. Jag ska däremot vara på Expo, yeah!
Har pluggat hela dan fast bara teori dock, har till och med varit och övningskört. Varför kan jag inte vara bättre på att planera min körning..? Men jag får ta de lite lugnare så blir jag nog bättre på det. Hojj...
Imorgon fyller Emma Hägg år, ska väl kanske dit och fika efter praktiken. Vi hade det trevligt när vi firade henne i fredags, men tyvärr slutade kvällen lite tidigt. Men huvudsaken är att hon blev glad över presenten, vilket hon verkade bli ^^ Hihi.
Nu ska jag göra ett till teoritest. Så sov gott och dröm söta drömmar!
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: åsa

är det deeen stoora dagen nu? : )

2009-01-19 @ 05:25:44
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0