torsdag

Har haft praktik i 4 dagar nu.. Det är väldigt trevligt där men jag börjar bli väldigt leds... Har haft huvudvärk varje dag efter jag har varit där, ont i fötterna som tusan och otroligt trött. Vissa har ju tur som Åsa och får sluta 3 varje dag medans jag slutar 6 :P Menmen livet är ibland orättvist.
Har mixtar med håret igår eller snarare Åsa som gjorde det medans jag var lite nervös. Men tro det eller ej men det blev rätt bra förutom att de är ganska så randigt, men de är väl tanken med slingor. Fast det är ju inte så här jag ska ha det i fortsättningen ^^ Hur det kommer bli är ett mysterium.
Dans igår och dans idag. Men iadg blir det en halvtimma extra för vi skulle göra nå. Undra vad..
Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har sånt tråkigt liv, så jag vet inte vad jag ska skriva om ;P

2009-01-22 @ 21:37:26
URL: http://emmasophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0