090714

Igår kom då mina föräldrar hem, blev lite besviken :/ Men pappa körde ju hem min bil vilken jag är glad för. Tänkte lägga upp en bild men datorn krånglar som vanligt när det gäller att lägga upp bilder :b Men ni får väl se så småning om.
Blev inge skinksås igår.. Mamma lagade köttfärssås istället, så får bli skinksås idag hihi ;) Kommer ihåg att jag till opch med gillade det i skolan också och det är ju inte precis bra mat i skolan.
Inte länge kvar tills det bär av till Piteå :) Ska bli skönt att komma bort lite och ta det lugnt, sola och bada. Hoppas det blir fint väder för annars blir jag ledsen. Sen längtar jag till jag och Åsa ska fara till Stockholm, men det är dock ett tag kvar dit. Men idag kommer vi nog få veta vilka datum vi blir där (:
Nu ska jag ut och hjälpa pappa lite med bilen. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0