Depping...

I wake up in the mornin'
Put on my face
The one that's gonna get me
Through another day
Doesn't really matter
How I feel inside
This life is like a game sometimes


Är med Åsa just nu. Vi har hunnit fara till min stuga fram och tillbaka för att hämta mammas bil så jag kan ta mig till jobbet på måndag, tagit något varv på stan, fyllt luft i däcken och suttit här ett tag och surrat kit och läst bloggar (: Vi smider lite på våra planer med vi kommer inte nå längre på det.
Längtar på sätt och vis tills måndag så man får börja jobba även om det är tugnt, men vi har det faktist väldigt trevligt :) Som på kina i fredags, fan vad vi skrattade och höll på ^^ Vi måste göra om det tjejer!
Nånå nu ska jag inte sitta här och sriva blogg medans jag är med Åsi. Ha en fortsatt bra kväll. Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0