En fin låt

Har kommit hem från Åsa för ett litet tag sen. Först nu börjar man må lite dåligt och känner bara för att ligga hemma i sängen ;) Är lite sugen på att hämta hamburgare till middag, men min mage gör lite ont efter gårdagens festligheter. Sen delade jag ju trots allt en pizza efter krogen med Åsa som hennes bror Mogge bjöd på. Min mage börjar bli lite känslig för fet mat och chips och sånt :/ Fast kanske är bra, för då äter man inte lika ofta såna onyttigheter ^^
Blev inga bilder igår heller för ingen hade kamera förutom Linn A och jag har ju min mammas gammla mobil för min är på lagning. Men hon kanske kan skicka dom till mig (:

Den här låten är så förra sommaren som jag tillbringade ganska mycket med Åsa. Vi lyssnade på den idag när vi vaknade och på sätt och vis tänker jag på min älskling när jag hör den <3



Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: micaela espinoza

-jo jag hade en riktigt bra kväll shälv då?

åh kommer ihåg när jag lyssnade på denna låt, sjukt fin!

2009-07-27 @ 15:07:03
URL: http://micaelaaespinoza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0