From within

Åsa har farit här ifrån för ett tag sen. Vi har haft en filmdate ;) Kollade filmen Within och den var inte jätte läskig men bra och lite så där obehaglig stämmning, men den hade helt klart kunna vara läskigare och råare. Sevärd var den i alla fall (:
Fast det är inte smart att man kollar en skräckfilm när man ska sova ensam för första gången på länge ;b Men min lilla kissestumpa skyddar mig.
Måste sova snart, börjar ju bli sent.. Känner inte riktigt för att jobba imorgon, hoppas det känns annorlunda när det är dags. Hoppas även att vi får typ en vecka ledigt i början i augusti, så man inte blir mer leds (;
Jag och Sonny har hyrt ett rum på Statshotellet i Piteå till nästa helg idag :) Ska bli mysigt. Nånå, men nu ska jag försöka sova lite. Puss&Kram /Alex

en bra film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0