Hemma igen

Då var man hemma igen från min och Sonnys lilla Piteå resa (: Det har varit roligt och mysigt men samtidigt har man ju haft lite att tänka på. Saknar lilla Turbo.. Shoppat har vi gjort, men inte överdrivet mycket. Jag har inhandlat ett linne från Gina, en oversize t-shirt och en kofta från JC och en bruno Banani parfym från Åhlens :) Sen har det gått pengar på havsbadet, gokartbanan och mat osv. En mysigt stad det där ^^ Hotellet var jätte fint, med relaxavdelning med jacuzzi (;
Bilresan hem var ett rent helvete eftersom vi har varit så trötta, men vi är hemma i välbehåll som tur är.
ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Är lite piggare nu och Åsa vela att jag skulle komma förbi och kolla en film, men är rädd att jag kommer somna då ;b Nånå, man får väl se. Annars blir det nog bara att ta det lugnt hemma och bara sova typ.
Får se om man kan lägga upp nå bilder imorgon kanske. Men det brukar ju alltid krångla så man ska inte hoppas på för mycket :P Nu är det dags att kila från datorn. Puss /Alex ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0