Jordgubbar

Idag har det varit en väldigt trevlig dag. Mycket skratt på jobbet som vanligt, Emma kom förbi på en kaffe och det slutade att hon lagade middag till mig, Sonny och henne, sen till Linn och surra skit och ätit jordgubbar med glass :) Nu när jag har kommit hem har jag och Sonny försökt boka ett hotellrum i Piteå med så klart när man är klar och kommer till betalningen ska sidan börja krångla :P
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, jobba på och sen kanske vara med Åsa och Lotta på kvällen, men man får se (: Kanske bara tar en lugn hemmakväll och kollar någon film eller något liknande. Kanske tar kissen på en promenad också haha ;)
Måste hämta studentbilden på mig, Linn, Emma och Åsa imorgon också. Skulle ha gjort det idag men glömde så klart.. Nåväl, ingen fara för den ligger ju kvar där. Värre är det att man måste betala 90 kr och då svider det i plånboken :/ Fattigt värre.
Nånå, nu ska jag hoppa ner i sängen! Puss&Kram /Alex

mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0