Lill-lördag

Var och läste Åsas blogg nyss och så hade hon lagt upp en låt som jag började gilla på en gång. Trots textens innehåll så bilv jag som glad av den ;b Det är många gånger man känner just så som i vissa delar i texten och det kan nog många hålla med om. Sen har han ju en väldigt skön röst ^^ Så tänkte härma Åsa lite och okså lägga upp samma låt fast med en annan style på texen hihi ;)



Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Sonny kommer väl hit efter jobbet och så där, men sen vette tusan :P Tar nog bara en myskväll. Kanske frågar Linn om hon vill komma förbi.
Nu ska jag i alla fall ta och städa lite, sen slå på tvn och äta upp mina godisremmar som är från marknaden ^^ Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0