Lördag :)

Igår blev det filmkväll för hela slanten. Åsa, Linn och Cissi kom hit och så kollade vi Besatt och Mirrors. Vi köpte vars sin chipspåse och resterna blev kvar här, vilket är flera kilon ;) Mycket trevligt var det i alla fall och vi skrattade en hel del. Vi måste ju göra om det någon gång, eller hur? (:
Idag har jag sovit till tolv, här ätit frukost och håller på att tvätta lite kläder, snart blir det gymmet och ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Jag och Åsa har pratat om slumber patry ;) Haha. Fast jag och Sonny har ju också pratat om att fara till Topstugan för att käka vofflor. Får se vad som händer och sker.
Nånå nu ska jag hänga upp tvätten och sen fara och bygga lite muskler haha ;b Puss /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0