Måndag :)

För en gångs skull kan man skriva måndag och en glad smiley bakom :) Jag är inte speciellt trött, vi har haft roligt på jobbet och tiden gick undan, jag och Åsa har bestämt oss för Stockholm nu och sen så ska jag och Sonny iväg på en liten semetser också. Sen så ska jag äntligen få en egen bil ^^ Lite tråkigt att det är en Opel Berlina Kadett som är brun/lila och står i stugan. Men bättre det än ingen bil alls (: Typ så här ser den ut:

fast jag har en brun/lila

Haha inte vackert ;) Men det är lite jag på nå sätt. Sen ska jag ju pimpa den, hahahahahaha! Tonade rutor osv ;D Nice va? Kommer vara coolast på raggen, eller hur Åsa (:
Nå senare blir det nog att vara med Lotta och kanske Linn en sväng. Men jag och Sonny tänkte hinna basta och boka n¨å ställe att bo på under våran lilla semester ^^ Och Linn tänkte ju att vi kanske skulle till Toppstugan och ta en voffla och det hade ju varit väldigt trevligt. Men man får se vad man hinner med :)
Nu ska jag ta och ringa Sonkan iaf. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0