Snart fredag

Jag längtar till helgen för då ska jag sooooooova! Det är anstängande att vara så flitiga som vi på jobbet ;) Haha ne men det är ju tunga maskiner osv som man ska lyfta och att damma av lampor är inte roligt för nacken. Och imorgon blir det att äta typ på kina med tjejerna, så gott det kommer bli ^^
Har varit till tandläkaren idag, eller hygienist eller vad det nu heter. Fick faktiskt höra att jag har fina tänder, tro det eller ej (; Och det är klart man blir glad då. Men jag längtar definitivt inte till nästa tandläkarbesök :b
Ska nog inte göra så mycket i helg.. Ska väl färga åsas hår om jag inte hinner idag. För idag ska Linn komma förbi på en kaffe för det blev ju inte sist vi tänkte det och sen ska jag och Sonny hälsa på hans morfar som fyller år (: Blir nog trevligt och som tur är jag väldigt fikasugen. Ovanligt, eller hur ^^ Hehe.
Nu ska jag nog börja laga middag. Det blir fläskfilé och potatisgratäng, mums! Nåväl, nu ska jag kila. Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0