Snartsnart!

Snart bär det av ^^ Jag börjar till och med bli nervös, hoppas att vi inte tappar bort varann på ett så stor ställe som Yran. Vi får binda fast vvåra händer med snören (; Äh det går nog bra ska ni se. Har lite separationsångest från min lilla kisse som ska vara med min bror. Sonny ska också hjälpa till att ta hand om henne, vill inte att min bäbis ska vara ensam länge ;b
Idag har jag jobbat, busat med Lotta och hennes lilla valp Undra, varit förbi Linn och blev bjuden på jätte god annanaspaj och nu ska jag följa med Sonny och köpa lite mat till imorgon. Imorgon måste jag packa osv! Tror vi börjar fara ca 4 på fredag morgon :P Undra hur det kommer gå haha.
Hinner inte skriva så mycket mer för ska fara nu :) Puss /Alex ♥



En mysig låt! Gillar verkligen Chester Bennington röst :) Lyssna och njut ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0