Toppstugan

Igår for jag, Sonny, Emma, Dennis, Lotta, Åsa och vicky till toppstugan på Dundret och tog en fika. Jag slog på stort och ät en voffla med hjortronsylt och grädde, päronsoda och en morotskaka ^^ Gott som tusan var det och trevligt hade vi!
Idag kom mina kläder från Gina Tricot :D Dom här är det:

 

Synd att jag inte nog linnet i M för Åsa sa att dom kunde krympa även om man tvättar det på 30 grader. Men får väl handtvätta det (: Köpte även ett vitt linne därifrån som det står "girls just wanna have fun" på när jag var i Piteå. Får hoppas att dom inte krymper i alla fall. Legginsen satt bra, lite stora just under rumpan enligt mig men slår vad om att ingen annan ser det som vanligt ;b

Nu är det bara lite mer än 2 veckor kvar innan jag och Åsa far till Stockholm. Längtar! Jag vill åka Insane på Gröna lund (; Åsa du måste åka den med mig och andra läskigheter :D Eller hur?
Nu är jag väldigt leds på att jobba, med det här i alla fall. Längtar tills man får vara lite ledig och sen får ett nytt jobb :P
Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt hemma med Sonny, kolla en film eller nå. Men nu ska jag kila. Puss /Alex ♥

Kommentarer
Postat av: Emma [FOTO]

vilka snygga!

2009-07-26 @ 23:00:28
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0