yes :D

Har äntligen kunna ladda upp en ny profilbild eller vad man ska kalla det! :D Försöker på facebook också, hoppas jag har samma tur där. Det är verkligen irriterande att inte kunna ladda upp nå bilder. Har ju massa från midsommar, kiruna festivalen osv. Och just nu såg jag att bilden också är uppladdad på facebook hihi ^^
Har bara jobbat fem timmar idag. Är ändå skönt att kunna bestämma lite arbetstider själv, man måste ju bara se till att det som ska bli gjort blir gjort. På fredag har jag och arbetstjejerna bestämmt att vi ska fara och käka lunch ute, blir nog väldigt trevligt tror jag :) Ändå länge sen man gjorde det.
Igår var jag med Åsa och vi var och åkte lite bil typ bara. Idag ska vi kolla film och fetta haha (; Ska försöka hinna kolla någon film med Sonny också, men våra filmplaner slutar alltid med vanligt tvtittande typ jackass haha. Vi har pratat mycket om olika filmer på jobbet idag, så har lust att se massor ^^
Nu tänkte jag lägga upp lite bilder här så ni får se från midsommmar osv :)

Midsommar:

midsommar midsommar midsommar
 midsommar  

Kiruna:

  till kirunafestivalen till kirunafestivalen  kirunafestivalen
 haha ;) sov vi 

Balen och studenten:

fotat av emmasophie.blogg.se  vi åkte med till balen på balen
balen   

Mer finns på facebook ;) Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0