Äntligen!

Skönt att jobbet har dragit igång för min del :) Städade bakom Nordan, Kunskapgruvan heter de väl. Så några timmar har man ju fått ihop och fler lär det ju bli ^^ Sen så har man ju beställt Kirunafestival-biljetterna nyss, det svider lite i plånboken men nog är det säkert värt det. billigare än om vi skulle vara lördag också i alla fall. Och snart borde pengarna komma från lönen osv (;
Idag blir det väl att inte göra allt för mycket, ta det lugnt, fara hem till Sonny för vi måste städa efter oss lite innan hans föräldrar kommer hem, kanske ta en batsu och sen kolla en film eller nå. Just de ja, skulle färga Lottas hår idag också :)
Nå nu ska jag laga mat för jag är super hungrig! Puss /Alex



En låt jag tyckte var väldigt bra förut och som jag fortfarande tycker är bra. Den stämmer så bra vissa gånger (:
Älskar dig Sonny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0