Arbetsförmedlingen

Dit for jag och Åsa idag, träffade några klasskompisar där också ;) Tog en jävla tid måste jag säga att fylla i allt. Man skulle komma ihåg en jävla massa datum :b Sen säger de där människorna olika saker åt mig och Åsa, jag måste dit och lämna mina betyg så fort som möjligt medans personen Åsa pratade med sa att hon inte behövde det.. Nånå... Hoppas Helene ringer snart och säger att det behöver hjälp med städning så man får börja tjäna lite pengar :)
Jag tycker kissen bara växer och växer och blir ljusare och ljusare, men tror jag inbillar mig (; Men busigare har hon blivit!
Sonny har flashat hans Xbox idag och fixat lite spel, så har spelat lite nu ikväll. Mycket roligt måste jag säga. Om det blir att vara hemma och grilla osv på midsommar så kanske det kommer till nytta ^^
Vicky och Oscar har frågat om jag och Sonny ska förlja med till Oscars stuga i Haparanda till midsommar, men har problem med kattvakt eftersom mor och far ska till våran stuga.. Nå man får väl se vad som händer (:
Nu ska jag ta och mysa lite. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0