Balen -09

Den var helt okej :) God mat (trots den ena sega biten jag fick :P), rätt bra musik och trevliga människor. Men det där med Harrys gillar jag inte, är så svårt att ta sig hem. Tur att man har Åsa som vän (; Försöker ladda upp bilder från balen både här och på facebook men de går ju inte :/ Det är väldigt irriterande! Måste kanske formatera om datorn..
Imorgon tar jag studenten! :D Fan vad vi ska ha roligt. Förhoppningsvis för det är ju något vi kommer komma ihåg resten av våra liv ^^ Efter allt på skolan ska jag ju självklart ha fika hemma, sen tänkte jag fara förbi Sonny och sen är jag bjuden till Åsa. Undra hur jag ska hinna ;S Sen blir det förfest hos antingen Lotta eller Linn och sen förmodligen krogen :)
Nånå, ska göra mat nu. Puss /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0