Imorgon

Bär det av till Kiruna! :D Men ska jobba först från sju i ett par timmar.. Så både jag och Åsa borde nog sova lite innan vi gasar iväg. Fixa oss och så där ska vi ju också göra innan vi åker (: Vad roligt vi kommer ha. Förfest hos Vicky och Oscar, yeha! ;)
Är fortarade arg över att jag inte kan ladda upp nå bilder som tex visningsbild här på bloggen och på facebook :/ Tror jag ska fråga Åsa om hon vill göra det åt mig, fast hon kanske är lite datorlös just för tillfället. Sen sa hon till mig att jag och hon kanske ska bo i Stockholm i mitten av augusti om vi inte jobbar då, och det tackar man ju inte nej till ;) Har ju som varit i Stockholm men typ inte sett så mycket än tågcentralen :b
Lönen har kommit idag på ca 1000 kr och jag är överlycklig. Fast de har inte dragit skatt eller fackavgift vilket är lite irriterande.. Vill ju inte få rest skatt eller nå sånt.
Nå nu ska jag vila lite, har ont i huvudet och så där. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0