Kiruna

Var väldigt roligt där faktiskt, även om det inte var så kul på festivalområdet :) Gullriset är ju alltid en klassiker för Gällivarebor. Härliga och roliga människor där ^^ Fast det konstiga är att alla Gällivarebor känner varandra när man är där, men sen när man kommer hem så är det helt annorlunda.. Men jag och Åsa hade det väldigt mysigt i bilen i alla fall, det var nästan om att tälta fast bekvämare (: Så vi blev där 2 nätter i stället för 1 och festade lite till på Gullriset osv ^^ Nå bilder lär det ju inte bli eftersom jag inte ännu kan lägga upp nå bilder från den här datorn :b Men det kommer väl så småning om.
Har just kommit hem från jobbet och trött är jag eftersom jag har börja halv 7. Längtar tills lönen kommer måste jag säga ;) Har många planer som tatuering, fara på lite semester, sprara och mycket annat. Kläder hade jag behövt lite nytt av :P
Nånå, nu ska jag kolla om jag kan käka nå mellanmål av något slag. Ska kanske till Sonnys mormor och morfar och äta lasagne, men får se. Hade ju faktiskt varit gott. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0