Lönen

Den 25 förra månaden skulle min lön ha kommit, men den har ännu inte kommit. Så har varit och pratat med chefen idag, så den kommer väl innan fredag förhoppningsvis. Och nu är jag officiellt anställd till augusti ;) För att jag skulle kunna gå med i facket vilket är mindre roligt eftersom men förlorar lite pengar på det :b Menmen, de ska ju vara bra senare i arbetslivet.
Ikväll blir det massa bus med Åsi. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir säkert skoj hur som helst (; Mina skor från HM och min balväska och dansbyxor från Åhlens har kommit idag. Har inte hämtat ut dem än, men har planer på att göra det så fort som möjligt ^^
Nu sitter jag och väntar på att hundarna ska ha ätit klart, för då ska jag och Sonny ut med dem på en litet promenad. Kan vara bra med en promenad efter middagen så här eftersom jag har ätit skrov till middag (: Fast ska ju försöka promenera med hundarna varje dag efter middagen eftersom det kan vara rätt så nyttigt.
Nånu ska ni få höra på en bra låt! Puss&Kram /Alex



En väldigt bra låt med Soilwork!

Kommentarer
Postat av: åsaa

Åhlens ? du menar Halens? ;b

2009-06-02 @ 23:36:22
URL: http://aawjk.blogg.se/
Postat av: alex

haha ja ;D jag är ju verkligen trög i bland :b

2009-06-03 @ 12:43:14
URL: http://annaaleexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0