Måndag and the emo is back

Igår blev man lite påhoppad, men en liten kommentar blir man väl alltid lika glad över ;b Och ibland måste man ju bara sjunka ner till samma nivå, bara för att det är lite roligt så där. Men nu får det vara bra med tönterierna ^^
Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Var i skolan för ett tag sen och hade bolagsmöte så jag och Linn kunde avsluta vårat UF-företag. Så nu är man heeeeelt klar med skolan, nu ska man bara invänta studenten ;D Hihi!
Natten till idag blev ju lite som den blev... Jag tror också att the emo is back :b Sjunker lite mer och mer varje dag in i mina tänkar och känslor känns det som.
Nu ska jag kila. Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: Nathalie

haha ofta det där var kränkning, sa bara att johanna får skriva vad hon vill i sin blogg och nu var det så att det inte handla om åsa ens.

2009-06-01 @ 14:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0