Nationaldagen

Den ska firas med lite grillat och mys med familjen :) Flintastek, majskolvar, potatissallad och klyftpotatis står på menyn. Mums! Blir nog ganska så mycket grillat den här sommaren, blev inte så mycket förra året :b
Imorgon ska jag vara med Åsa (: Vi ska greja med mitt löshår och så ska hon provsminka mig och Emelie Kalla till balen. Låter som en rolig dag tycker jag i alla fall ^^ Köpt hårfärg till löshåret idag och så där när jag och Sonny var och handlade mat.
I luleå shoppade jag ett par solglasögon och 1 linne från cubus, stort rosa bredaxlat.  Ett armband, ett par öronhängen och 2 linnen från HM, ett svart och ett mörkgrå beraxlade linnen. 1 vit kofta och 1 par glansiga svarta leggins från GinaTricot. Ett armband från Glitter också. Blev mycket nöjd :D Men kalaset gick på ca 1000 kr...
Nåväl, nu måste jag fortsätta hålla ett öga på maten. Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte de spelar någon roll om det står om det där. för hela stan vet ändå om det redan, haha vart jag än har varit har folk frågat om det :)

2009-06-07 @ 17:59:03
URL: http://hannavictorianilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0