Sommar

Äntligen har det kommit lite sommar hit till Gällivare. Solen skiner och det är ca 20 grader varmt. Och här sitter jag framför datorn ;) Men har faktist varit ute med Kissestumpan på gården. Fick jätte söta bilder men självklart kan jag fortfarande inte lägga upp nå bilder :b
Nyss ringde Helene som äger Norrlands Miljövård och sa att jag och Åsa ska få börja jobba imorgon! :D Så nu är jag super glad. Behöver verkligen pengar om man ens ska kunna göra nå i sommar.. Fast jag och Åsa ska ju på Kirunafestivalen till helgen (: Fast det blir nog kanske bara en dag eftersom vi inte har så mycket pengar just nu. Men det ska bli roligt, nästan lite som en roadtrip när vi ska sova i bilen osv ^^ Ska ta och ringa och väcka henne med de bra nyheterna strax.
På onsdag har man blivit bjuden på terep ;) Linn bjuder på te och bullar, och det tackar man ju inte nej till. Inte jag i alla fall för jag älskar allt som har med fikabröd att göra ;P Nu ska jag ta lite glass och sätta mig i solen och sen ringa Åsa då. Ha det fint i sommarvärmen! Puss&Kram /Alex

 
Såna här skitbilder går minnsan (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0