Tiden går fort

Har inte ens hunnit slå på datorn. Jag och Sonny har bott hos han några dagar för hans familj har åkt bort över midsommar och så där. Själv blev jag bjuden på midsommar fika hos Lotta. Men jag och Sonny blev även bjuden på midsommar fest som Anton och Lotta anordnade, mycket trevligt var det :) Förutom vissa människor som var där som sätter pungen på bordet, kallar Åsa prostituerad och säger att det var den äckligaste festen någonsin. Visst var det kanske några mindre fräscha människor där, men det gjorde inte festen äcklig.
Kissen blir bara större och större och jag har fortfarande inget riktigt namn till henne. Hade bestämt mig för Stumpan men alla verkar tycka att det är en dålig idé. Fast jag borde skita i vad andra tycker för det är ju min kisse (; Så tror det får bli det faktist. Fast lär aldrig sluta kalla henne för kissen och lillan ^^
Hoppas jag får börja jobba till veckan... Känner mig stressad när man inte har nå annat jobb :/ Storstäden borde ju börja dra igång snart. Sen var det ju nå lägenheter som skulle städas ur. Sen har jag ju jobbat 2 timmar den här månaden, men har ju inte fått någon timlönsrapport så får väl skriva dem timmarna på nästa månad eftersom man ska lämna in rapporten innan den 10e..
Nu blev det en lång text som säker ingen orkar läsa, för ett jätte instressant liv har jag ju inte ;) Nå väl, ska återgå till cheez ballz, popcorn, ben & jerrys och coca-cola ^^ Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: Åsa

FYFAAN, tjockar du dig utan mig ?

2009-06-21 @ 14:29:46
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0