Arbete..

Jag vill ha ett nu! Har i alla fall sökt till Statoil och jag hoppas verkligen att jag får jobbet. Men kanske borde knalla till lite fler butiker och kolla om de behöver en extra hand. Annars får jag väl hoppas på ett sommarjobb inom komunen, men det kommer nog bli svårt att få.. Undra när ansökningsskitet finns att hämta. Kan nog kanske höra de med Linn mor.
Tänkte ta att plugga lite. Måste ju skicka in min engelska argumentatoin senast imorgon..
Sen har jag fått veta att min ***** till lärare har gett mig IG än så länge på affärsutveckling. Hon kan ju inte ge mig IG bara för att jag inte har lämnat in en enda uppgift! Hon är inte ens utbildad och vi har inte gjort ett skit och inte lärt oss ett skit på hennes lektioner, vi har ju för fan inte ens en bok. De enda vi har gjort ät typ att bygga en jävla modell, det är ju inte bild och form vi ska lära oss utan affärsutveckling. Hojj... Ska ta mig ett snack med henne imorgon.
Nåväl, nu ska jag plugga. Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: Åsa

har man en oinlämnad uppgift har man rest och på gymnasiet betyder det ig, och det är sjukt. Men ett bra sätt att få alla attt lämna in ;)

2009-03-19 @ 17:15:08
URL: http://aawjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0