Då var de söndag igen

Helgen har varit bra, med både roliga stunder och besvikelser. Men det är väl sånt man får leva med.. I fredags blev det att jag, Linn och Emma for ut. Jag och Emma for på krogen,hade det trevligt där men att komma hem var svårt. Slutade med att jag stod där ensam och frågade några andra som jag och Emma hade pratat med under kvällen om jag fick åka med dom. Som tur var fick jag det. Igår tog jag det lugnt hela dagen. Blev att sova en hel del och att äta gott och glo tv.
Idag blir det nog inte en så händelserik kväll. Kanske käka glass och kolla någon film. Lotta var förbi tidigare, hon åker tillbaka till Öjebyn idag. Jag har ju inte ens hunnit träffa henne. Men vi skulle ta och hitta på nå under påsklovet som är snart :) Vill ha lov nu! Är leds på skolan som... jag kan inte ens beskriva hur leds jag är.
Nåväl, nu ska jag fixa mig lite. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0