Hemska måndagar

Dagen började med att jag blev på dåligt humör för att en seg gubbe gjorde så att jag kom försent plus att det var väldigt mycket trafik i en korsning så var tvungen att stå där värsta länge, sen så var min lärare irriterande för jag fick typ aldrig någon hjälp. Men sen blev humöret bättre när vi for till Emma och käkade lite lunch.
Nu ska jag i alla fall inte vara med på dansuppvisningen på Dansensdag, pga min och Åsas resa (; Skönt!
Men onsdag ser jag fram emot eftersom vi har börja med en ny dans som jag tror kommer bli väldigt bra :)
Skönt ska det bli med påsklov också. Synd bara att man inte är ledig så länge.. Men de blir väl att fara till stugan och mysa hemma bara. Hoppas det blir någon sväng med skidorna på Dundret också. En skoter tur hade inte heller varit fel.
Nu ska jag kolla lite Desperate housewives, Americas best dance crew och lite annat smått och gott man har missat.
Ha en bra kväll! Puss&kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0