Redan onsdag

Veckorna går fort tycker jag. Det är skönt men skrämmande :P Har sökt feriejobb iaf, hört med min kusin om städ jobbet som jag hade i sommras och väntar på att de ska höra av sig från statoil. Men tror inte att de kommer höra av sig :( Måste nog leta på lite fler ställen. Någon borde väl behöva lite arbetskraft?!
Dansen blev inte så stel som jag trodde den skulle bli, det var en lättnad. För tycker ju att det är så roligt så vill ju känna att det är roligt att gå dit också (: Tråkigt att vi inte kommer ha träningar under sommaren..
Har spelat bingo på svenska spel med Sonny nyss, man blir ju nästan beroende. Men folk vinner ju rätt mycket ju, eller mycket och mycket, mycket för min plånbok ;)
Blev inget pluggande igår.. Så har lite ågest, borde göra bort lite nu men det är så svårt att börja när man inte har någon motivation. är så skolleds nu alltså! Fast att gå i skola är ju rätt bekvämt ändå. Hehe.
Nåväl, ska väl kolla upp en bild till svenska nu i alla fall. God kväll (: Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0