Slutet på helgen

Det har varit en bra helg, har bara tagit det lugnt och myst. Fast mina kännslor går inte riktigt att styra, men jag vet ju anledningen till det. Vill bara få ut de ur huvudet och elda upp dom! Jag orkar inte tänka på det nå mer...
Idag blir det att plugga förhoppningsvis, vill som få lite bort gjort. Tänk att det är ca 2 och en halv månad kvar till studenten ^^ Längtar så otroligt mycket, trots att jag får ångest av att inte veta vad jag ska göra då. Men så känner säkert de flesta som inte redan har sökt för att plugga vidare eller har ett jobb. Jag vill verkligen ha ett jobb..
Nå nu ska jag fortsätta kolla Grey´s anatomy. Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0