Sportlov

Under helgen har jag bara tagit det lugnt, men idag blev det träning. Imorgon blir det dock ingen träning, men blir att promenera väldigt mycket eftersom jag och Sonny har bestämt oss för en lite spontan resa till Luleå :) Ska shoppa lite och förhoppningsvis hittar jag lite partykläder. Har som börja bli leds på mina andra kläder, fast är ju i och för sig inte ut så ofta nu för tiden :P Fast nu borde det ju bli massa studentfester för det börjar ju närma sig.
Har nyss varit hos Lotta och druckigt te och ätit lite smått och gott. Linn och Ebba var också där ^^ Troja och Ebba kom lite bättre överrens idag än vad de gjorde igår haha. Ni skulle ha sett mig studsa igår, tror inte att Linn och Lotta märkte nå som tur var. Annars hade man väl blivit mobbad (; Men de kanske var upptagna med att studsa själva?
Nåväl, ska kila nu. Göra i ordning lite fika till imorgon och kanske slänga i sig något nu.
Godnatt och sov gott! Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

whaaat, vad menar du med studsa?

2009-03-03 @ 07:32:03
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0