Studentklänning

Igår bestälde jag och Linn var sin klänning från Chicy. se som vi ska ha på studenten :) Så här ser de ut:

från chicy.se Den crémefärgade har jag köpt. från chicy.se Den här ska Linn ha.

Gillar verkligen min klänning med hade nästan hellre vela ha Linns klänning på studenten och min bara annars. Funderar på om man ska köpa en likadan som Linn fast helsvart om de finns. Hade vela ha min klänning i brunt också, men den fanns inte. Och man kan ju inte få allt man vill ha (; Haha.
Idag ska jag följa med mamma och skjutsa min syster till hennes farmor. Senare panta burkar med Linn och hennes lillebror. Sen får man väl se vad som händer. Ska inte fara ut i alla fall, lite tråkigt med tanke på att det är marknadshelg här i Gällivare och typ alla är ut. Men har man inte lust så har man inte :b
Nå nu ska jag kila. Ha en bra helg! Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0