Tyngden lättar en aning

Har funderat över en sak i flera dagar nu och det var skönt att äntligen få prata med någon, även om det var på en parkering :b Man kan verkligen få en annan syn på saker och ting när man pratar med någon. Tack Linn, jag finns här för dig också som du förhoppningsvis redan vet :)
Idag måste jag sätta igång med svenskauppgiften som ska vara klar imorgon. Men den lär ju inte bli klart.. Blir nog i alla fall att hålla på med det hela kvällen. Det känns inte ett dug roligt, men skönt att få det bort gjort.
Till helgon blir det nog inte stugan, ska troligtvis bara ta det lugnt hemma och bara mysa. Nästa helg blir det kanske pyjamasparty ;D Det hade varit roligt om det blir av.
Menmen, nu ska jag lägga mig framför tvn och slöa (; Puss /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0