dessa prov...

Imorgon ska jag ha prov i företagsekonomi igen, eller "test" som våran lärare säger :/ Är leds! Sen måste man plugga under helgen också för att man har massa skit nästa vecka... Menmen, snart har jag tagit studenten (;
Imorgon blir det även tjejkväll med dansen. Ska bli mycket roligt :) Tacos, spel och mest troligt korgen. Längtar faktiskt, men frågan är vad man ska ha på sig. Men skulle ju kanske få låna tights av Åsa och så har jag min svarta tubtopp från Gina ^^
Sen så har jag beställt en bikini från Nelly. Så här ser den ut:
Waterfall Bikini Set SEK 288, Wonderland - NELLY.COM

Blev ca 350 kr för den så vet inte riktigt om jag ska behålla den, för självklart var den inte lika vacker på mig som den är på modellen ;b Vad tycker ni? Jag gillar ju ändå den skarpt trots priset. Jag kanske tycker mer om den efter några gympass (; Har förresten beställt klipptid, mitt hår behöver det! Ska bara bli lite pinsamt att gå dit med mitt slitna hår.. Men skönt när mycket av det slitna försvinner. Ska höra med henne hur hon har det med tider till balen ^^
Nå nu ska jag ta och läsa lite i min bok som ska redovisas på måndag.. Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis och troja

den var skitsnygg, behåll den :)

2009-05-14 @ 23:55:46
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0