Heeellawo!

Idag har jag och Åsa farit ut efter E10an eller vilken väg de nu är. Grillat krov och marshmallows, druckit varm saft och kall ramlösa och skrattat som tusan har vi gjort :) Men när vi har suttit där och grillat ett tag så cyklar ett par förbi och så hör jag Åsa skrika HEEELLAWO eller något liknande med dialekt, paret kollar konstigt på oss och tanten säger hej och frågar om vi har det skönt, och då säger jag JAAAO med samma dialekt. Det är fult med sant hehe. Sen fick ju Åsa en bright idé, att vi ska fara till hennes stuga och det lät verkligen frestande. Så nu är det bestämt att vi ska det ^^ Men nu tänkte lägga upp lite bilder från grillningen, men min dator vill så klart inte samarbeta med mig..
Nåväl, får väl lägga upp dom imorgon eller så (: Senare ska jag och Sonny fara och käka pizza hihi. Det ska bli super gott! Efter det hade jag behövt plugga... Men senare ikväll vill jag faktist se en film för det var som ett tag sen.
Nå nu ska jag kila. Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: lottis

mysigt mysigt

2009-05-03 @ 21:53:12
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0