Internet & bloggar

Jag bröjade fundera, finns det något man kan göra mot kränkningar på internet tex bloggar? För om man inte nämner några namn så kan det bli svårt att straffa. Det enda man kan göra är att anmäla tex bloggen då, men räcker de? Man kan ju alltid bara skaffa en ny blogg, tills någon anmäler den. Men om man har vittnen typ som kan bevisa vem det är skriven om så borde man kunna göra en större anmalning tycker ju jag. Nog för att en anmälan ska väl inte ens behöva göras. Jag tror att kommunikation kan lösa sådana situationer. Nog för att en blogg är som en dagbok och man ska kunna skriva det man känner, men då måste man ju också tänka på att den är allmän så att alla kan läsa den.
Nånå, nog om det. Imorgon är man mest troligt ledig :) Väldigt skönt måste jag säga. Och den 5 Juni blir det Luleå med Sonny och hans mamma och morfar. Ska köpa lite småsaker till studenten och balen (: Men det blir väl eventuellt tjej/student-fest hos Linn då också har jag hört rykten om. Kan bli roligt för jag hade faktist lust att fara ut till helgen ^^
Nå nu ska jag kolla tv och så där. Puss&Kram /Alex

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men snälla människa, du ska kanske inte gå och tro en massa saker bara, det är för fan inte ens åsa hon menar så lägg ner de där, och hon skriver vafan hon vill, luften är ju fri så skit i de där du.. ni kan tro vad ni vill men det har inget med åsa att göra..

2009-05-31 @ 22:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0