Japanese (;

Nu har jag hittat en sida där vars man kan översätta sitt namn till japanska! Fast hade inte kunna göra det utan foki.blogg.se :D Skrev ett mail till henne och frågade om hon visste någon hemsida vars man kan översätta eller om hon kunde japanska och sa att de var mitt namn jag vela ha översatt. Så skrev hon vad hon trodde att det skulle bli och så sökte jag på internet :) På hemsidan som jag hittade stod det till och med hur mitt namn uttalas vilket jag tyckte var bra och roligt. Men jag var ju också tvungen att installera ett program så jag kunde se de japanska teckerna. Så här ser det ut i alla fall:

alexandra

Undra hur det skulle se ut om man satt teckerna lodrätt och placerade det i slutet av nacken och ner mot skulderbladen (;
Nog pratat om de nu. Idag hade jag behövt göra de där uppgifterna i boken på svenskan som jag inte har gjort. Måste skicka dom åt min lärare idag helst eftersom betygen sätts imorgon :b Ska bli intressant att se betygen på papper. Tror mina betyg kommer vara sämst i år eftersom jag har varit så skoltrött :/ Men fick i alla fall VG i svenska b och det är jag väldigt nöjd med ^^
Nå nu ska jag göra lite annat än att sitta här och skriva. Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0