lite ledighet

Skönt att man är ledig imorgon och på fredag från skolan :P Och på fredag ska ju Linn och Daniel ha en liten inflyttningsfest, det ska bli roligt. Dricka lite vin ock så där ;) Får se om man hinner jobba på fredag, har ju klipptid då också.. Men till veckan ska jag ju jobba så mycket jag bara kan (:
Sen blir man ju så jävla besviken, sökte ju jobb på kiosken här i kullen bara för någon dag sen som jag har skrivit tidigare om. Men man får värsta otrevliga bemötandet och blir typ dumförklarad och så får man veta dan idag att dom hittat en dom vill ha som inte ens har behövt söka i princip. Inget illa mot dig Emma, roligt att du har fått jobb. Men blir så arg på dom... Så nu bojkottar jag kiosken!
Nu ska jag kolla lite tv och sen nanna (; Sov gott på er. Puss /Alex

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej tänkte tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0