Little bit in love

Från i fredags till idag har jag och Sonny tagit hand om min systers katter. Så igår lagade vi tacos där och kollade film, men vi kollade även film i fredags. Vi sov där också eftersom det blev rätt sena kvällar.

Idag har jag gjort klart intervjun med en handlare. Gick faktist rätt bra, men inte med diskussionen... :/ Men ska jämföra intervjun med ett kompendie och det var helt omöjligt. Men blir min lärare inte nöjd får jag väl skriva om den :b

Idag tog mamma med mig och Sonny till lägenheten så vi fick se den och jag måste säga att vi blev lite kär i den (; Den var större än vad vi trodde. Ganska litet tv-rum men stor hall och kök. Sovalkon var liten med mysig ^^ Hoppas bara nu att vi får den! Man lär ju bli lite besviken annars..
Nu ska jag kolla film eller nå med Sonkan ;) Puss&Kram /Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0