Lördag

Idag har jag gjort lite nytta, tvättat kläder och hängt in kläder, suttit i solen och läst i in bok till svenskan, men har lite kvar att göra. Ska sätta igång en till tvätt och hjälpa Sonny med han projektarbete. Sen hade jag behövt göra bort lite fler skolarbeten eller i alla fall påbörja dem. Sen så får man se vad som händer och sker.
Jag var ut i torsdag, åt grillat hos Lottas pappa och hade mycket trevligt :) Men kvällen slutade inte så lyckat... Fast valborg för mig är lika med problem och bråk tydligen. Menmen, finns nog inget man inte kan lösa (: I alla fall när det gäller de människor man älskar. Men nästa välborg ska fan bli lyckad!
Nu ska jag kolla du är vad du äter och sen fortsätta göra nytta. Ha en trevlig lördag.
Puss&Kram /Alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0